onsdag 12 augusti 2009

Öppet brev till mina storebröder

Bästa bröder, (såvitt jag vet,) ni vakar över mig och jag är tacksam förstås även om det är er förbannade plikt och när nu en irritation inte kan döljas i en syskonrelation framstår med all önskvärd tydlighet detta ert vakande som allt annat än kravlöst vilket annars borde vara förutsättningen för omsorg det står bergis i bibeln nånstans - se till dessa era minsta systrar så att deras lustar och nycker skall få fritt spelrum amen dom kan verka ofruktsamma även för en som inte gått handelshögskola men vad är det som säger att storebröders inverkan ska liknas vid typ en sorts mentala björnar med ramarna i kors kräver kräver kräver resultat låt mig nu i fred och gamman få ägna mig åt småbröderna bara skratta skratta skratta...

Musiktips: Daydream med Lovin Spoonful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar